MATHMAN – aplikace pro výuku matematiky zábavnou formou

Za aplikací stojí student brněnského VUT Jan Maloušek, který se vývoji věnuje již více než rok. Na Mathmanu původně pracoval v rámci své diplomové práce a v dnešní době, kdy je distanční výuka velice probíraným tématem, přijde aplikace pro výuku matematiky obzvláště vhod.

Mohlo by vás zajímat: Proč evropské dívky nemají rády vědu a technologie


Matematika hravě a online

Mathman je také přezdívka superhrdiny, který vás bude zábavnou a interaktivní formou provázet příklady a vysvětlovat matematické oříšky, či napovídat se správnými vzorci. Aplikace pokrývá rozsahem základní a střední školy, tudíž ji můžete pustit jak prvňáčkovi, tak i studentovi, který se připravuje například na zkoušky na gymnázium nebo maturantovi. Všichni si v ní najdou své. Rozsah je zde opravdu veliký.

V průběhu procvičování se s Mathmanem učíte a jako závěrečnou zkoušku musíte porazit záporáka v matematickém duelu. Tím si procvičíte získané znalosti a osvědčíte se po boku Mathmana, že jste hodni pokračovat dál a zdolávat další matematické výzvy. Mathman obsahuje více než 2300 příkladů a 120 interaktivních teorií.

Aplikace je v základu dostupná zdarma pro zařízení se systémem Android.

·       Odkaz pro stažení v Google Play: Mathman - staň se superhrdinou matematiky


Sympatické uživatelské prostředí

Autor celé poslední měsíce pracoval na velkých aktualizacích, vylepšené grafice a přidal mnoho interaktivních částí, jako jsou například další soubojová monstra.

Po prvním spuštění se otevře rychlý a příjemný tutoriál, který vás provede sympatickým uživatelským prostředím. Rychle se naučíte, co kde hledat a nezabere vám to déle než pár vteřin. Pak vám již nic nebrání v tom si procvičit oblast, kterou zrovna chcete.

S prémiovým rozšířením, kterým také podpoříte autorovu snahu a úsilí, získáte přístup k veškerému obsahu, můžete začít tvořit vlastní testy a také budou odstraněny reklamy, které jsou pochopitelně ve verzi zdarma přítomné. Cena je za rozsah a frekvenci aktualizací poměrně nízká a můžete se rozhodnout, jestli si koupíte aplikaci jednorázově, či budete autora měsíčně podporovat malou částkou na vývoj aplikace.

Mohlo by vás zajímat: Vzdělávací aplikace pro předškoláky a školáky


Ing. Petr Tsironis AI Umělá inteligence Artificial Intelligence Machine Learning ML.NET Microsoft 365 Digitální technologie