Témata kampaně pro tento rok se zaměřují na různé informační okruhy, které se zabývají potřebou změny uživatelského chování a definují příležitosti, které pomohou rozpoznat rizika nových technologií.
První téma zahrnuje základní „Kybernetickou hygienu", která používá onu hygienickou metaforu k informování o dobrých návycích kybernetické bezpečnosti, které jsou součástí každodenní rutiny. Zdravé postupy kybernetické bezpečnosti mohou uživatelům poskytnout větší jistotu při používání jejich zařízení, ať už se jedná o počítač, chytrý telefon, nositelná zařízení nebo jakékoli jiné zařízení připojené k internetu. Za klíčové sdělení je předkládán fakt, že kybernetická hygiena je zvykem, který se naučíte už v mladém věku a zůstává vám po celý život ve formě každodenní rutiny.
Druhé téma se zaměřuje na rychle „vznikající nové technologie", přičemž vyzdvihuje právě důležitost udržení lidí a jejich nových technologických přístrojů a zařízení v bezpečí. Technologie se vyvíjí rychle a je důležité se zajímat a ptát se na nastavení zabezpečení a ochrany osobních údajů.
Důležité odkazy: